Używamy ciasteczek,by
zapewnić Ci wygodne korzystanie ze strony.
ok

Akcesoria dla Zwierząt

Akcesoria dla Zwierząt – znakomicie prosta nazwa dla start-upu e-commerce mającego oferować w swojej ofercie  różnego rodzaju akcesoria dla pupili. Ta raczkująca nisza jest jeszcze niezagospodarowana w naszym kraju, dzięki czemu możliwa była kreacja marki pod tak charakterystyczną nazwą, z możliwością zabezpieczenia domeny oraz promocji.

Zaprojektowaliśmy podstawową komunikacje wizualną przedsięwzięcia, na którą składały się sygnet oraz logotyp, ale i projekty opakowań dla sprzedaży wysyłowej oraz uniformy dla pracowników. Taki zestaw miał uzupełnić istniejące już rozwiązania sprzedażowe klienta, wprowadzając na rynek wiele nowoczesnych produktów.

Sygnet marki zgodnie z wytycznymi klienta miał reprezentować najpopularniejsze zwierzę domowe. Już początkowa analiza wykazała że jest to niezaprzeczalnie pies.  To właśnie dla tych czworonogów produkowana jest większość akcesoriów, stanowią najprostsze skojarzenie z tematyką, w której zamierzał funkcjonować klient; innymi słowy, to właśnie psy są przysłowiowym najlepszym przyjacielem człowieka.

Po przeanalizowaniu różnych mniej i bardziej realistycznych propozycji znaku, zdecydowaliśmy się na sprowadzenie wizerunku psa do bardzo minimalistycznego obrysu. Taki zabieg jest nieśmiałym nawiązaniem do ogromnego dorobku abstrakcjonistów, gdzie operujemy na jednym z bardziej zaawansowanych poziomów “oderwania” od rzeczywistości. Przykładem zabiegu tego typu może być słynne “Studium Byka”, Pablo Picasso, gdzie artysta prezentuje poziomy syntetyzacji rysunku zwierzęcia w taki sposób, by zachować najbardziej charakterystyczne elementy.

Klient od początku współpracy posiadał jasno zarysowaną koncepcję uczuć, jakie chciałby budzić swoim nowym produktem u odbiorców. Warunkiem sine qua non było jednoznacznie pozytywne wrażenie płynące z komunikacji wizualnej. Po licznych rewizjach, wystarczyła na pozór nieskomplikowana krzywa by wykreować wyraźny uśmiech, a zastosowanie jednego prostego kąta nadało wyrazistości najbardziej charakterystycznemu elementowi psiego pyska – nosowi. 

Zdecydowaliśmy się na dalsze jego podkreślenie z wykorzystaniem akcentu kolorystycznego. Trzeci kolor natomiast dodaliśmy w miejscu oka psa. Paleta kolorystyczna miała bezpośrednio nawiązywać do pozostałych rozwiązań e-commerce klienta, więc gdy ta triada wpisała się idealnie w proponowany przez Agencję Chaos projekt, nie mogliśmy być bardziej zadowoleni! Trzy żywe barwy tworzące paletę kolorystyczną marki przykuwają uwagę, sugerują zamiłowanie jej twórców do aktywnego spędzania czasu, którego to zwolennikami bywają właściciele zwierząt skorzy do rozpieszczania swoich pupili. Opanuj Chaos w niezwykle prostym na pozór logotypie zawarło więc charakterystykę marki ukierunkowaną na odbiorcę docelowego.

Niezbędnym elementem dla spójnego obrazu marki, zwłąszcza takiej nastawionej na eprzedaż online, jest odpowiedni wygląd opakowań oraz obsługi punktów pomocy klienta oraz sklepów fizycznych. To właśnie te dwie rzeczy wzięliśmy sobie na tapet jako kolejne punkty naszej współpracy. 

Opakowanie w jasnym, przyjaznym kolorze idealnie zestawia się ze znakiem sklepu jak również jego logotypem. To właśnie niebieski jest kolorem, który psy widzą z najmniejszym przekształceniem względe ludzkiego oka, więc kolor ten wydaje się być najlepszym rozwiązaniem dla opakowania produktu, z którego korzystać będzie właśnie pies!

Podoba Ci się to, co robimy?
Skontaktuj się z nami, skorzystaj już dziś!